Schiphol

21 mei 2017 - Schiphol, Nederland

Op het moment sta ik nog op Nederlandse bodem, maar dat zal niet lang meer duren... (op het moment van schrijven nog maar 48 minuten en wat seconden.) Ik zit nu geduldig te wachten tot ik mag boarden, want het stress moment is al geweest: Je mag namelijk alleen naar Indonesië vliegen als je ook kunt bewijzen er weer úit te vliegen. (Dus zonet nog een vlucht Bali-Singapore geboekt.) Achja ik heb nu wél twee raam-stoelen en een voorproefje van de regeltjes-chaos die ik vast nog veel ga tegen komen.

Ik hoop het komende jaar regelmatig foto's en berichtjes op deze blog te kunnen posten van mijn reis. Afhankelijk van de te krijgen wifi of pc's in de buurt. Geïnteresseerden zijn van harte uitgenodigd om die hier te bekijken en me zo te volgen!

Liefs en tot over een jaar!

Geerke

1. Marleen:
    Heey Geerke!

Heel veel plezier, geniet ervan! Fijn dat we elkaar nog even hebben gesproken. Dat gaan we over een jaar zeker vaker doen .

Liefs!
  2. Sofie:
    Hoi Geerke!!

Super super veel plezier met je avontuur! Ik zal je verhalen hier lezen, lijkt me leuk!

We spreken elkaar! Dikke kus!!
  3. Juliejet:
    Lieve Geerk!
    Wat geweldig dat je je droom doorzet zeg. Laat alles lekker los in Nederland en ga
    er lekker in op!
    dikke knuf,
    Juliejet
  4. Winanda:
    Hey Geer!

Nou dan heb je je eerste avontuurtje al op Nederlandse bodem achter de rug
    Ik hoop dat je nog heel veel leuke dingen gaat meemaken en mooie dingen gaat zien!
    Ik ben benieuwd naar de foto's

Dikke tút,
    Winanda